Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Před výkopem – tipy a varování pro fanoušky na EURO 2016

Co mohou fanoušci dělat při zrušení utkání fotbalového Eura kvůli teroristické hrozbě nebo konání zápasu bez diváků? Jaká jsou jejich práva při zrušení letu na vysněný šampionát a jak se nenechat napálit při objevování krás Francie? I to radí na začátku turnaje síť Evropských spotřebitelských center v přiloženém materiálu s užitečnými tipy a rozpisem utkání. Před začátkem šampionátu se probírají rizika…

U Lufthansy pokračuje stávka – cestující mají právo na bezplatnou péči

Stávka palubního personálu Lufthansy zahájená v pátek nekončí, a naopak se rozšiřuje a má se protáhnout do dalších dnů tohoto týdne. Dopadne tak na daleko víc cestujících, než se původně zdálo, jejich počet překračuje 100 000. Dopravce jim je ale povinen poskytnout přesměrování na náhradní let v nejbližší možný termín a po dobu čekání bezplatné občerstvení a v případě potřeby i ubytování, jak uvádí Evropské…

Centrum pomáhá stále většímu počtu spotřebitelů

Počet konkrétních sporů, které lidem bezplatně pomáhalo řešit Evropské spotřebitelské centrum ČR (ESC), významně vzrostl. V roce 2015 šlo o více než 600 přeshraničních sporů s podnikateli z jiných zemí EU, Norska a Islandu. V nich se spotřebitelům dostalo přímé asistence nebo poradenství při jejich řešení. Zbytek z 1113 kontaktů se spotřebiteli tvořily žádosti o informace o právech spotřebitelů na jednotném trhu.…

ESC: Sedm tipů, jak se nenechat ošidit na dovolené

Na dovolené mnozí lidé ztrácí pozornost a jsou náchylnější k tomu nechat se ošidit prodejci zboží nebo poskytovateli služeb. Evropské spotřebitelské centrum nabízí sedm tipů, na co rozhodně myslet a jak se nenechat napálit především při cestách po Evropě. Ubytování Přijedete do hotelu nebo penzionu a nechtějí vám dát pokoj, který jste si objednali? Je menší nebo s jiným než avizovaným výhledem? Požadujte stejný typ…