Na co máte nárok v případě zrušení či významného zpoždění letu? Co dělat v případě, že ač jste zavazadlo na letišti předali v pořádku, při přepravě bylo poškozeno? Tyto a další informace naleznete v brožuře ESC ČR. V případě zájmu můžeme poskytnout tištěnou verzi letáku, a to i ve větším množství. Stačí si o ni napsat na eccnet-cz@ec.europa.eu.
Při nákupu přes internet lidé nemohou očekávat stoprocentní bezpečnost. Avšak mohou svoji pozici posilovat tím, že budou znát svá práva, jejichž stručný, a přesto obsáhlý přehled vydalo Evropské spotřebitelské centrum ČR ve svém letáku Nakupování online bez rizika. Upozorňuje například na lhůtu na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, na praktiky internetových podvodníků, platby na internetu či práva při nákupu na…
Jakým způsobem jsou ošetřena Vaše spotřebitelská práva v evropské legislativě a v právu jiných zemí EU? Jakou lhůtu má obchodník v zahraničí na vyřízení Vaší reklamace? Kdo hradí náklady spojené s reklamací? Tyto a další otázky Vám zodpoví tento leták ESC. V případě zájmu můžeme poskytnout jeho tištěnou verzi, a to i ve větším množství. Stačí si o ni napsat na eccnet-cz@ec.europa.eu.
Zrušení rezervace zájezdu nebo pokoje vyústila ve storno poplatek? Dostali jste jiný typ pokoje, než jste si objednali? Leták ESC ČR vám přiblíží vaše práva při zájezdech a ubytování. V případě zájmu můžeme poskytnout tištěnou verzi letáku, a to i ve větším množství. Stačí si o ni napsat na eccnet-cz@ec.europa.eu.