Na téměř 30 velkých letištích v Evropě se ve středu 4. 7. koná Den práv cestujících v letecké dopravě. Od 9 do 15 hodin budou pasažéři v odletové hale Terminálu 2 Letiště Praha dostávat mimo jiné informace o tom, na co mají nárok a jak postupovat při zrušení či zpoždění letu, při problémech s přepravenými zavazadly a podobně. Akci na letišti v Praze-Ruzyni pořádá Evropské spotřebitelské…
Jarní vydání hodnotící zprávy o spotřebitelských trzích zveřejněné dnes u příležitosti Evropského spotřebitelského summitu 2012 ukazuje, že rok 2011 byl už druhým rokem v řadě, během něhož došlo v mnoha zemích ke zlepšení po propadu v roce 2009. Postavení spotřebitelů se měří například tím, jakou mají spotřebitelé důvěru v úřady, maloobchodníky a spotřebitelské organizace, v bezpečnost výrobků, efektivitu řešení…
Norská společnost Euroteam zbankrotovala. Přinášíme informace o tom, jak přihlásit případnou pohledávku do insolvenčního řízení. O důvodech problémů uvedené společnosti jsme informovali již dříve zde. Informace (také v angličtině) o tom, jak zaslat stížnost, najdou spotřebitelé na www.bullco.no. Stížnosti by měly být zaslány přímo konkurznímu správci na e-mail euroteam@bullco.no nebo na adresu EUROTEAM AS KONKURSBO…
Italské aerolinie Wind Jet nelétají ani neprodávají letenky. Insolvenční řízení zatím nebylo zahájeno, nicméně cestující, jejichž lety byly zrušeny, mohou žádat o vrácení peněz za letenky – prostřednictvím poskytovatele své platební karty nebo u společnosti Wind Jet. Italský dopravce přestal 11. srpna provozovat svoje lety a jeho internetová strana nefunguje. Společnost je v tíživé finanční situaci, a…