Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Celoevropská kampaň o právech cestujících na Letišti Praha – 4. 7.

Na téměř 30 velkých letištích v Evropě se ve středu 4. 7. koná Den práv cestujících v letecké dopravě. Od 9 do 15 hodin budou pasažéři v odletové hale Terminálu 2 Letiště Praha dostávat mimo jiné informace o tom, na co mají nárok a jak postupovat při zrušení či zpoždění letu, při problémech s přepravenými zavazadly a podobně. Akci na letišti v Praze-Ruzyni pořádá Evropské spotřebitelské…

Přehled ukazuje, kde v Evropě mají spotřebitelé nejlepší podmínky

Jarní vydání hodnotící zprávy o spotřebitelských trzích zveřejněné dnes u příležitosti Evropského spotřebitelského summitu 2012 ukazuje, že rok 2011 byl už druhým rokem v řadě, během něhož došlo v mnoha zemích ke zlepšení po propadu v roce 2009. Postavení spotřebitelů se měří například tím, jakou mají spotřebitelé důvěru v úřady, maloobchodníky a spotřebitelské organizace, v bezpečnost výrobků, efektivitu řešení…

Společnost Euroteam zbankrotovala

Norská společnost Euroteam zbankrotovala. Přinášíme informace o tom, jak přihlásit případnou pohledávku do insolvenčního řízení. O důvodech problémů uvedené společnosti jsme informovali již dříve zde. Informace (také v angličtině) o tom, jak zaslat stížnost, najdou spotřebitelé na www.bullco.no. Stížnosti by měly být zaslány přímo konkurznímu správci na e-mail euroteam@bullco.no nebo na adresu EUROTEAM AS KONKURSBO…

Italský Wind Jet má finanční potíže

Italské aerolinie Wind Jet nelétají ani neprodávají letenky. Insolvenční řízení zatím nebylo zahájeno, nicméně cestující, jejichž lety byly zrušeny, mohou žádat o vrácení peněz za letenky – prostřednictvím poskytovatele své platební karty nebo u společnosti Wind Jet. Italský dopravce přestal 11. srpna provozovat svoje lety a jeho internetová strana nefunguje. Společnost je v tíživé finanční situaci, a…