Vaše odpovědi na několik otázek mohou pomoci kvalitnějším výsledkům průzkumu, který nyní provádí síť Evropských spotřebitelských center mezi uživateli internetu po celé Evropě. Průzkum se týká povědomí o známkách důvěry pro internetové obchody a zúčastnit se ho můžete zde. Za Vaše přispění budeme velmi vděční.
Při zpoždění letu o 3 nebo více hodin na příletu má cestující právo na paušální náhradu škody ve výši 250 až 600 eur ze strany letecké společnosti. Tak rozhodl v říjnu Soudní dvůr Evropské unie, a potvrdil tak svůj výklad unijního práva z roku 2009 v případu Sturgeon. Toto pravidlo se vztahuje na aerolinie se sídlem v EU a na lety mimoevropských dopravců operované z letišť na území Unie. V tiskové zprávě Soudního…
Níže vybíráme z tiskové zprávy České obchodní inspekce, tedy hostující organizace ESC. (Praha, 18. duben 2013) „Nekalých obchodních praktik na předváděcích akcích, včetně agresivních, přibylo,“ konstatoval ústřední ředitel ČOI Vladimír Velčovský poté, kdy se seznámil s výsledky kontrol ČOI za 1. čtvrtletí. Odsoudil opakovaně formy poškozování spotřebitelských práv, zejména fiktivní výhry, za které musí výherci…
Před nadcházející turistickou sezonou přišly následující informace od partnerského ESC Kypr. Na Kypru lze bez problémů platit kartou a vybírat peníze. Památky jsou otevřené jako obvykle a případné stávky, které by ohrozily chod země nebo ovlivnily dovolenou jejích návštěvníků, nejsou očekávány. Nebyly zaznamenány problémy se zásobami potravin, léků ani pohonných hmot. Přítomní turisté neinformovali o žádných…