(Praha, 15. březen 2021) Dnes je Světový den spotřebitelů, který si Evropa připomíná popisem úspěšně vyřešených sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Jedním z nich je příběh Čecha Miroslava Krekáče, který si přesně před rokem zakoupil zpáteční letenky z Krakova do Los Angeles s přestupem ve Varšavě. Všechny lety ale polský dopravce hned následující den zrušil a začalo dlouhé snažení o získání zaplacených více než…
Je tomu zhruba rok od prvního tzv. lock downu. Děti prvně nešly do školy, prvně zavřely malé obchody, mnozí lidé prvně nakoupili online nebo si prvně na dálku objednali oběd do práce. Ale také se rušily zájezdy, lety, zarezervovaná a již zaplacená ubytování. Vznikla řada problémů v rozsahu, který ještě měsíc předtím nikdo nepředvídal. Spory a žádosti o informace související s problémy po uzavření částí ekonomiky a…
Je tomu zhruba rok od prvního tzv. lock downu. Děti prvně nešly do školy, prvně zavřely malé obchody, mnozí lidé prvně nakoupili online nebo si prvně na dálku objednali oběd do práce. Ale také se rušily zájezdy, lety, zarezervovaná a již zaplacená ubytování. Vznikla řada problémů v rozsahu, který ještě měsíc předtím nikdo nepředvídal. Spory a žádosti o informace související s problémy po uzavření částí ekonomiky a…
V souvislosti s restrukturalizací a řešením nesplněných závazků společnosti Norwegian upozorňujeme cestující, jejichž lety byly zrušeny a jimž tento letecký dopravce doposud částku zaplacenou za letenky nerefundoval, na postup, který má pomoci se stanovením restrukturalizačního plánu. Mimo jiné jde také o refundace cestujícím za neuskutečněné lety. Spotřebitelé, kteří se domnívají, že mají nárok na vrácení peněz za…